Aquest dimecres la consellera de Drets Socials, ha visitat Reus per avançar les darreres novetats al voltant del nou projecte de residència ICASS, tancada ara fa més d’un any i mig. Sabrem com serà el futur edifici. A la capital del Baix Camp també, parlarem sobre l’oposició dels sindicats que s’oposen a l’expedient de regulació d'ocupació anunciat per la multinacional suïssa Nestlé. A Reus es veuria afectada la plantilla de la fàbrica de cafè. Anirem a Xerta, terme municipal que va patir la devastació de l’incendi originat a Paüls, recordem, el passat mes de juliol. S’ha fet una intervenció ambiental per afavorir la regeneració de l’espai natural devastat pel foc. A l’Antic Ajuntament de Tarragona s’enregistra setmanalment el podcast en directe de RadioEscena. Avui parlarem amb alguns dels seus protagonistes. I la Banda de Música de Benissanet ha guanya la concessió de la Creu de Sant Jordi, pel que arrodonirem el programa a la Ribera d’Ebre.



