14a edició de la Cursa Solidària de la Pineda amb sortida i arribada al passeig Pau Casals. S'han preparat circuits de 5 i 10 quilòmetres. Paral·lelament, una caminada sènior i infantil de 1.500 metres. La trobada ha recaptat fons a favor de l'associació Down Tarragona i de La Muntanyeta.
En total, unes 500 persones s'ha inscrit en alguna de les dues propostes principals per completar qualsevol dels dos recorreguts urbans. Malgrat la inestabilitat meteorològica de les últimes setmanes, el temps ha respectat la trobada i el sol ha brillat, amb poc vent.
La cursa l'organitzen Eurosport Vila-seca Fondistes i el Club Athletic Track - Athletic Events, amb la col·laboració de l'Ajuntament i d'entitats com Aquum Spa. Així, tots els participants s'han endut la samarreta commemorativa, l'avituallament i una entrada per a la zona d'aigües del recinte.