Jugar al pati de les escoles durant les vacances i el cap de setmana ja és una realitat a Vila-seca. L'Ajuntament va engegar el dissabte la prova pilot Patis Oberts amb l'objectiu que els nens i nenes del poble tinguin més espais on poder jugar. De moment, s'ha començat obrint al públic el pati de l'Escola Sant Bernat Calvó, una de les més cèntriques de Vila-seca.
Els nens i nenes i les famílies que s'han apropat al pati s'han assabentat de la iniciativa a través de les xarxes socials o de les escoles del municipi, que van repartir punts de llibre amb l'horari d'obertura del pati. Des de l'Ajuntament la primera valoració és positiva i veien necessari augmentar l'oferta d'espais de lleure.
El pati de l'escola Sant Bernat Calvó estarà obert durant les festes de Nadal al matí i a la tarda i també ho estarà els caps de setmana durant el període lectiu.