×

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 353

La Generalitat invertirà dos milions d'euros als torrents de Valls

La Generalitat destinarà dos milions d’euro, a través de l’Agencia Catalana de l’Aigua, a finançar la retirada dels col·lectors d’aigües residuals de la llera dels torrents de Valls. Aquesta seria l’aportació prevista en un acord entre la Generalitat i l’Ajuntament de Valls que preveu la redacció executiva del projecte durant aquest any. Un projecte que contemplaria el trasllat de la nova xarxa de col·lector a zones urbanes, evitant els possibles vessaments accidentals d’aigües residuals als torrents o la filtració al clavegueram d’aigües netes, fet que també perjudica la tasca de la depuradora.

De fet, els treballs inclourien també el tancament de la depuradora del polígon industrial, que el passat estiu va causar un episodi greu de males olors als barris de la zona nord de Valls. D’aquesta forma la depuradora urbana de la zona dels Molins centralitzaria el sistema de depuració d’aigües a Valls.