La gestió emocional, protagonista d'una cantata amb alumnes de Valls, la Torre i Tarragona

Més d’un centenar d’alumnes de primària i ESO estrenaran la cantata “Un cant d’estels” al Centre Cultural de Valls l’11 de maig.

Es tracta del projecte que impulsa el Petit Taller de Cançons i el Camp d’aprenentatge Pau Casals del Departament d’Educació.

Valls hi participa des de fa dues edicions i enguany els centres Eladi Homs, Vedruna, Baltis i Eugeni d’Ors no s’ho han volgut perdre.

Al passi doble que es farà el dia 11 també hi participaran escoles de Torredembarra i Tarragona. “Un cant d’estels” és un espectacle que combina música en directe, teatre i el cor d’infants i joves.

El projecte, treballat als centres durant els darrers mesos, toca temes com la gestió emocional, la inclusió o la creativitat.