La CUP demana que s'acceleri el traspàs del Pius Hospital de Valls a l'Institut Català de la Salut. El protocol entre les part es va signar el 2021, però segons denuncien les anticapitalistes, des de llavors no s'ha avançat.
En aquest sentit, presentaran una moció al ple de Valls demanant celeritat; una reivindicació que també han fet arribar a la comissió de Salut del Parlament de Catalunya.