El comitè del Pius denuncia un acomiadament injustificat

Una quarantena de professionals del Pius Hospital de Valls s’han concentrat aquest migdia a les portes del centre hospitalari per demanar la dimissió de la direcció.  Denuncien l’acomiadament d’una treballadora per baix rendiment, que el comitè d’empresa entén que és injustificada.

Els sindicats es mostren preocupats perquè creuen que en poden venir més. Reiteren que la direcció de l’hospital no compleix els pactes, no atén les seves demandes i que la comunicació és nul·la. Per tot plegat en reclama la dimissió dels seus representants.