La façana de l’Antic Ajuntament de Torredembarra llueix des d'aquest cap de setmana una placa commemorativa dedicada al primer 4 de 8 descarregat pels Nois de la Torre.
És una fita històrica per la colla assolida el 31 d’agost de l'any passat durant la diada de Santa Rosalia. El reconeixement immortalitza el moment en què van entrar definitivament a la categoria de colles de vuit pisos. També volen valorar una de les jornades més destacades dels 50 anys d’història de la colla.