Torredembarra espera tenir el nou skatepark a finals any o principis del 27

La burocràcia ha posat pals a les rodes els darrers anys al projecte de l’skatepark de Torredembarra, però, per fi, sembla que està a prop d’arribar a bon port.

L’executiu torrenc esperà licitar les obres durant els pròxims mesos per tenir l’equipament enllestit a finals d’any o durant el primer trimestre del 2027.

L’skatepark se situarà al parc de les Tretze Roses, a tocar de l’Institut Ramon de la Torre. Un indret idoni per a l’Ajuntament, que va descartar ubicacions alternatives obligant-lo a emprendre un farragós camí burocràtic arran de la idiosincràsia urbanística d’un parc que està dividit per vials.

L’Skatepark tindrà prop de 900 m² i comptarà amb tota mena d’estructures com migtubs, rampes i elements com baranes i escales.

Un ampli ventall de recursos per a la pràctica de tots els nivells d’skate, scotter i bmx que han estat dissenyats responent a les necessitats i consells dels experts. En aquest sentit, l’ajuda de l’associació Surf & Barres ha estat clau per configurar un espai que serà referència al Camp de Tarragona.

El futur skatepark de la Torre costarà poc més de 290.000 euros i les seves obres tindran un període d’execució de tres mesos.