×

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 373

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 383

Torredembarra destina 450.000 euros a renovar la xarxa de subministrament d’aigua

L’Ajuntament de Torredembarra tira endavant una actuació per renovar de la xarxa de subministrament d’aigua. Amb 450.000 euros, es vol actuar sobre punts envellits i on s’hi han detectat pèrdues que alteren el servei, i requereixen reparacions freqüents.

Es renovaran alguns trams de l’avinguda de Sant Jordi, i els carrers Baix de Sant Pere, Tarragonès i Bergantí. També es crearan quatre nous sectors per comprovar la gestió òptima de la xarxa.

Del total pressupostat per a l’obra, 216.000 euros els assumirà l’Agència Catalana de l’Aigua, i la resta venen de la partida del contracte de l’aigua que ja preveu actuacions de millora.

Les obres estan en fase de licitació, i un cop s’hagi escollit l’empresa, la durada serà de 4 mesos sense grans afectacions més enllà de talls puntuals del servei.