Torredembarra reobre el debat sobre la necessitat de desviar el transport ferroviari de mercaderies per l’interior. L’últim ensurt protagonitzat per l’avaria d’un comboi que transportava materials perillosos a l’estació de Torredembarra ha posat en evidència el perill que suposa el pas d’aquest tipus de transport per zones poblades.
Així ho entén l’Ajuntament de Torredembarra, que reclama accelerar el debat per definir propostes viables que treguin el pas de les mercaderies per la línia de costa i apostin per l’interior, en zones menys poblades. També reclamen poder participar d’aquest debat.