Aquest dimecres l’assemblea de la Federació Espanyola de Futbol ha donat el vistiplau a la proposta de repartiment d’equips de la Segona divisió B que els avançàvem ara fa uns dies. Una proposta que deixa el Nàstic al grup tercer amb la resta d'equips catalans, fins a onze en una llista en que finalment també hi ha el Reus Deportiu, 7 valencians i 2 aragonesos.
La gran novetat, és la no inclusió, al contrari de les darreres temporades dels equips balears, que queden enquadrats en el grup primer. Així, entre els teòricament equips més forts que s’enfrontaran al Nàstic destaquen tres que han lluitat per l'ascens aquesta temporada, l'Hércules, el Vila-Real B i el Cornellà, mentre que els granes esquiven el campió de grup de la temporada passada i que tampoc ha aconseguit l'ascens, l'Atlètic Balears.