El 15 de gener d’ara fa 80 anys, les tropes franquistes van entrar a la ciutat de Tarragona i van ocupar la ciutat. Els colpistes, triomfants i braç en alt, van omplir els carrers d’uniformes militars i de camions que repartien pa i queviures a la població. És la imatge que es va representar al Balcó del Mediterrani, amb la companyia de recreació històrica Ejército del Ebro, amb motiu del rodatge del capítol epíleg de Tremolors, la sèrie documental històrica coproduïda per TAC12 i Canal Terres de l’Ebre.
Uns últims dies de rodatge que posen fi a una temporada de 18 capítols i gairebé un any de feina, al qual s’han entrevistat un total de 30 historiadors i 35 testimonis.
Aquesta recreació entra dins el programa d’activitats que organitzarà l’Arxiu Municipal de Tarragona, que aquest 2019, commemorarà els 80 anys de la fi de la guerra a Tarragona, amb gairebé una 40a d’actes, en col·laboració amb altres entitats de la ciutat.
I si encara no heu vist tremolors, doncs només heu d’entrar a www.tac12.tv per recuperar tota la temporada al complet. Pel que fa a aquest nou capítol Epíleg el podreu gaudir els dies 19 i 20 de gener a TAC12.