×

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 354

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 353

Gordillo fa autocrítica i prepara canvis per a la Copa

L'equip s'enfronti dimecres davant el Còrdova i al Nuevo Arcángel tindrà poc a veure amb el de la Lliga a Las Palmas. Becerra podria ser titular mentre el tècnic espera molt més dels seus homes.

L'expulsió d'Arzo a les Illes Canàries va marcar la jornada per passar del 0-0 al 4-0, tot i que això no amaga les mancances del Nàstic. Gordillo és més crític que ningú.

Dimecres a les 8 del vespre, debutar a Còrdova es contempla més com un maldecap que no pas com una oportunitat. En qualsevol cas hi haurà minuts per als menys habituals i entraran a la llista alguns noms del filial. A la porteria, Becerra debutarà oficialment.

Del mercat, no es diu res més del que ja sabíem, es busca com a mínim un migcampista i no es pot descartar, malgrat ser improbable, que es pesqui a Reus.

Més enllà de la Copa, dissabte el Nàstic rebrà l'Osasuna al Nou Estadi.