Lliga Catalana de rècord al Palau i opció de repetir el 2027

Més de 15.000 persones han seguit la Lliga Catalana ACB de més afluència de totes les celebrades al Palau d'Esports de Campclar. Cap de les quatre anteriors edicions amb l'Anella Mediterrània com a seu van aplegar tanta gent com la d'aquest 2026.

El vencedor definitiu, un Barça que s'ha desfet del Lleida per 96 a 87. Segons dades de la mateixa regidoria d'Esports, el partit decisiu ha aplegat 4.000 espectadors en un recinte que va ampliar el seu aforament fa mig any. L

Les darreres tres cites de la Lliga Catalana s'han dut a terme a Tarragona i, sense possibilitat que l'espai es converteixi en l'amfitrió de manera permanent, tot fa pensar que es podria repetir l'experiència el 2027 per quart cop consecutiu. L'Ajuntament no amaga l'interès i destaca, també, la predisposició federativa.