El Volei SPiSP completa la base femenina amb un equip júnior

El Volei SPiSP completa el planter femení per primera vegada amb la incorporació d'un conjunt júnior. Tot apunta que el club podrà estrenar un equip al darrer dels esglaons formatius i on militen esportistes sub-19. Fins ara, la plantilla de més edat de la base cooperativista era la juvenil, fet que dificultava la transició fins a l'etapa sènior.

Aquesta novetat demostra la bona salut del projecte femení d'un Volei SPiSP que ja suma més noies que no pas nois a l'estructura. Així, qualsevol nena que vulgui practicar voleibol pot fer-ho des d'edat benjamí. Recordem que el primer equip competirà per segon curs consecutiu a Primera Divisió, la tercera categoria de l'àmbit estatal.