El Volei SPiSP completa el planter femení per primera vegada amb la incorporació d'un conjunt júnior. Tot apunta que el club podrà estrenar un equip al darrer dels esglaons formatius i on militen esportistes sub-19. Fins ara, la plantilla de més edat de la base cooperativista era la juvenil, fet que dificultava la transició fins a l'etapa sènior.
Aquesta novetat demostra la bona salut del projecte femení d'un Volei SPiSP que ja suma més noies que no pas nois a l'estructura. Així, qualsevol nena que vulgui practicar voleibol pot fer-ho des d'edat benjamí. Recordem que el primer equip competirà per segon curs consecutiu a Primera Divisió, la tercera categoria de l'àmbit estatal.