Cinc persones van ser detingudes la segona quinzena del passat mes d'abril al barri de Bonavista. Va ser en un operatiu conjunt entre la Guàrdia Urbana de Tarragona i els Mossos d'Esquadra, i també amb el suport de la Guàrdia Municipal de la Canonja. Més enllà dels detinguts, també destaca la identificació de 465 persones i el control de 262 vehicles, una setantena de denúncies de trànsit i una trentena per incivisme.
A més, es van interposar una vintena de denúncies per tinença o consum de drogues i es van intervenir set armes o objectes perillosos. Aquest dispositiu intensiu va combinar controls de trànsit, patrullatge preventiu i actuacions coordinades en matèria de seguretat ciutadana.