ERC ja camina cap a les municipals

El grup municipal d'Esquerra Republicana de Tarragona ja mira cap a les eleccions municipals. Han posat en marxa una campanya que portarà el candidat a l'alcaldia, Xavier Puig, a recórrer tots els barris de la ciutat.

Sota el lema "Caminem amb Tu, Tarragona", la proposta inclourà una quarantena de trobades pels diferents carrers i places. Durant els pròxims mesos escoltarà i prendrà nota de les necessitats dels veïns i veïnes. Tot plegat ha de servir per marcar el rumb cap a l'alcaldia.