El barri del Nàstic fa passes endavant

Llum verda al barri del Nàstic. El plenari ha desbloquejat el PMU-34, la zona amb prop de 13 hectàrees on ara mateix hi ha l'aparcament de terra del club i fins a la via Augusta. Allà es preveu construir uns 550 pisos i es treballa perquè la urbanització dels terrenys sigui una realitat d'aquí a dos anys.

Com a mínim, el 30% del parc d'habitatge serà de protecció oficial, mentre que Esquerra demana que s'apugi el percentatge de pisos que es destinin a lloguer social. El govern del PSC creu que amb l'augment de la densitat es podria pujar fins al 36% o 38% d'habitatge social.

El pla s'ha aprovat provisionalment amb el vot a favor del govern, ERC, Junts i els regidors no adscrits.