FCC pagarà menys de la meitat de la sanció prevista per incomplir el contracte de la brossa durant els últims dies que havia de prestar el servei.
Inicialment, havia de ser una multa de 300.000 euros i ara serà de 140.000 euros. L'Ajuntament argumenta aquest canvi per motius tècnics, com ara, duplicitat de sancions o dies festius pel mig.
Va haver-hi més de 200 incompliments a finals d'octubre i principis de novembre, quan es va fer el canvi d'adjudicatari de FCC cap a Urbaser i la ciutat es va omplir d'escombraries.
El punt s'ha aprovat amb majoria, però amb el vot en contra de l'oposició.