Nou Estadi, dissabte 21 hores: Nàstic - Europa. Caixa o faixa. Al Nàstic se li ha trencat la corda i ja no queda xarxa de seguretat. Per no caure definitivament a l’abisme de la Segona RFEF, al conjunt de Pablo Alfaro només li val guanyar.
Sense tenir en compte el futbol, el joc, la classificació, les sensacions i segurament els mil i un tòpics que juguen en contra dels tarragonins, per agafar-nos a alguna cosa positiva, almenys el Nàstic juga a casa i davant una afició que malgrat tot estarà al costat de l'equip.
Missatge clar del tècnic després d'una setmana complicada. Sense que li preguntin i en català: "Demano el suport per als nostres jugadors perquè el necessitarem".
L'ESPERIT DEL DIA DEL SABADELL
L'Europa es juga mantenir-se en posicions de play-off d'ascens. Controlar les emocions passi el que passi serà clau. La plantilla també sap quin Nàstic vol el seu entrenador.
En cas de victòria, caldrà esperar que la resta de resultats acompanyin per arribar a l'última jornada almenys depenen d'un mateix.