La Capona ja sona a la Catedral

La Capona ja sona. Fa un mes que la campana gran de la Catedral de Tarragona se li havia avariat el motor que ha funcionat durant trenta anys. El servei tècnic ha substituït l’electro martell vell per un de nou provinent de França.

Durant aquestes setmanes, la seva companya petita, la Fructuosa, l'ha substituït temporalment tocant les hores en punt. La diferència la notaran els veïns, que tornaran a escoltar la nota do, única, de la campana principal, i no el fa sostingut de la petita.

Aquest divendres s'ha restablert la normalitat i recupera les 314 martellades al dia, com ho fa des del 1509. Tocant l'una del migdia, la Capona torna a regnar a la Catedral.