Qui havia de dir que el Nàstic seria el cinquè per sota i l'Europa, el cinquè per dalt en la penúltima jornada de la Primera RFEF. Aday Benítez i Pablo Alfaro, junts a la gespa del Nou Estadi per començar el derbi una mica abans que arribi dissabte. Bones paraules d'Aday cap a Alfaro, a qui diu admirar. Alfaro el rep amb educació i bon humor. malgrat que l'entrenador visitant arriba 35 minuts tard a la convocatòria.
El Nàstic té un peu a Segona RFEF i l'Europa, un a la promoció per pujar a Segona. I Aday es mou bé mantenint el paper d'equip petit que visita l'estadi gran amb els ulls ben oberts, com si la lògica dictés que han de guanyar els locals
DEL TRUNY AL BÚNQUER
L'anada va acabar 2-0 per a l'Europa i quan tenien permís per competir a la gespa artificial del Nou Sardenya. Era l'antiga etapa de Luis César i aquell dia va ser el primer que Tarragona va trepitjar plaça de descens. De la imatge a Tarazona, contundent Alfaro; del tens ambient al Nou Estadi, Pablo convida l'equip a abstraure's.
No arribarà tard, lamentablement, Aday Benítez i l'Europa, dissabte a les 21 hores, en el comiat del curs a casa. Sis punts, de moment tres, per mantenir l'esperança d'un Nàstic dos per sota de la permanència.