Matí de dilluns amb aparent calma a les instal·lacions del Nou Estadi i després d'una nit de vandalisme. Nou membres de l'expedició del Nàstic a Tarazona van trobar-se rodes dels seus cotxes particulars punxades.
Un futbolista del primer equip va haver de trucar als Mossos d'Esquadra perquè s'acostessin al lloc dels fets i aixequessin acta.
Es desconeix l'autoria de l'atac, que va tancar de la pitjor manera possible un diumenge dramàtic per als interessos de l'entitat, derrotada a terres aragoneses per 2-0 i allunyada a dos punts de la permanència a Primera RFEF quan manquen dos partits per jugar-se.