Els docents de 0-3 surten al carrer

Els docents de les llars d'infants, els que atenen nens i nenes entre 0 i 3 anys, han sortit al carrer. Exigeixen que aquesta etapa, que no és obligatòria, també sigui reconeguda com a etapa educativa.

També demanen una baixada de les ràtios i més recursos per poder atendre les necessitats dels infants. El sector reclama ampliar plantilles, reconèixer dins l'horari laboral les hores de coordinació i poder fer formació dins la jornada de treball.