Qui ja no veurà materialitzar les noves vies de diversificació de la Confraria de Pescadors de Tarragona és el seu president. Esteve Ortiz ha anunciat que el pròxim juny presentarà la dimissió. Porta dues dècades en el càrrec i considera que és l'hora de trobar relleu, tot i que ja fa uns anys que intentava fer el pas al costat.
La manca de relleu generacional també condiciona el dia a dia de la confraria, però als pescadors els toca buscar un nou representant mitjançant eleccions aquest mateix estiu.