A Toni Larramona no li farà gràcia que parlem de possibles rècords just abans d'un partit oficial, però la història recent confirma que l'actual CBT està trencant estadístiques. Les set victòries consecutives a Tercera FEB igualen la millor ratxa contemporània en fase regular dels blaus, la signada just abans de la pandèmia. Aquell equip, que dirigia Berni Álvarez, va afrontar la prèvia del derbi contra el Valls en la mateixa inèrcia que la plantilla d'ara, però no va tenir opció de signar el vuitè triomf perquè la COVID va frenar-ho tot.
Ara, el balanç a Tercera FEB és de 7 a 1 i no es perd des de la primera jornada. Empatats amb el Castelldefels i per darrere d'un Mollerussa invicte, l'entrenador no permetrà que ningú es miri massa estona al mirall abans de rebre el Calvià.
Els balears han sumat tants partits com els que han perdut, quatre, però normalment sempre tenen opcions de victòria, hi hagi qui hi hagi davant. Els del Serrallo disposen d'una victòria de diferència respecte al primer dels rivals que quedaria fora de la promoció per pujar a Segona, l'Igualada.
Si tenim en compte compromisos de primera fase i de fases per pujar, hi ha un CBT que ja va signar vuit resultats positius encadenats, el de la campanya 2018-2019. El CBT - Calvià arrencarà una mica abans de l'habitual al Serrallo, dissabte a les 17 hores.