Empresaris de Tarragona volen un espai per a startups a la Ciutat Residencial

L'organització Empresaris de Tarragona ha presentat a la Generalitat l'estudi de viabilitat d'un projecte que pretén convertir part de la Ciutat Residencial en un village internacional per a startups.

La iniciativa, que vol ser complementària al futur alberg de joventut previst pel govern català, preveu una inversió propera als nou milions d'euros per crear un ecosistema únic de creació d'empreses. El projecte s'ubicaria en una part significativa del complex no afectada per la construcció del futur alberg, i per la qual els responsables demanarien una concessió demanial a 75 anys, amb una exempció del cànon a pagar durant la primera dècada.

Aquest comptaria amb un allotjament amb capacitat per a més de 150 startups d’orientació tecnològica i digital i 400 residents, espais de treball avançats, serveis de suport a l'emprenedoria i instal·lacions destinades al lleure.