AJ. Plitzuweit no pot evitar una nova desfeta de l'Ibersol CBT

L'Ibersol Club Bàsquet Tarragona es va quedar a les portes de sumar la primera victòria de la temporada. Els tarragonins van perdre per 67 a 70 davant l'Horta Godella. La inspiració del base Garvin Clarke al tram final va permetre al filial del València Bàsquet d'ACB capgirar un desavantatge de quatre punts en els últims dos minuts.

IGUALTAT FINS AL FINAL

El conjunt de Borja Comenge va començar anant a remolc d'un equip que va saltar al Serrallo sense complexos. 14 a 20 al primer període. Una diferència que els blaus van poder escurçar a només dos punts per marxar a vestidors 28 a 30. El marcador era la millor de les notícies. Els visitants havien arribat a tenir una màxima de +8 i el CBT estava per sota del 30% d'encert en tirs de camp.

A la represa, un desbocat AJ Plitzuweit, autor de 20 punts, la solvència de Kristensen a la pintura, i l'energia d'Adrià Truové, van esperonar l'equip. A ratxes, però, el Godella va marxar als últims deu minuts quatre punts per sobre.

La igualtat es va mantenir fins al final. A falta de poc més de dos minuts, el CBT va obrir una petita escletxa que no va saber gestionar. Un parcial de 2 a 9 va donar el triomf als visitants.

ENCARA NO HAN GUANYAT

L'Ibersol CBT i el Gandia queden com els únics equips que encara no han aconseguit cap victòria després de tres partits. La bona notícia, el debut del base Josep Fermí Cera, qui s'havia perdut els dos primers duels per lesió.