×

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 354

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 356

La petició de Berni per continuar

L'única demanda de Berni Álvarez per continuar un any més al CBT és que la temporada sigui menys complicada que l'actual, i no pas pels resultats. L'entrenador blau insta el club a posar ordre en el seu dia a dia. Tenir lloc a la LEB Plata, però, s'intueix més complicat del que es pensava.

I tot apunta que hi haurà dotzena temporada consecutiva amb Berni Álvarez al capdavant de la banqueta del CBT. Des que va penjar les sabatilles, va asseure's al lateral del Serrallo per encapçalar projectes de LEB Or, LEB Plata i Lliga EBA. Ara, acaba de descendir a l'EBA, es mostra predisposat a continuar, però creu que hi ha aspectes millorables en la rutina de l'entitat.

Posseir major potencial monetari és important perquè facilita la planificació, però hi ha altres aspectes rellevants per aconseguir que, per fi, el bàsquet no trontolli cada estiu.

berni 18 maig

El calendari ofereix temps per dissenyar la pròxima campanya i tant Berni com el president, Jacint Rodríguez, creuen que val la pena assolir als despatxos una plaça a la Plata, la perduda a la pista. No serà fàcil, però, perquè tots els ascendits, a excepció del filial d'Estudiantes, pretenen assumir el lloc guanyat a la pista, almenys de moment.

Sigui en una divisió o una altra, l'estímul de Berni és veure el Serrallo ple per primera vegada des de principis de l'any passat.

Amb Ferran Torres descartat, els primers esforços se centraran en garantir la continuïtat de noms cabdals de la plantilla com Dani Tugores, David Fernández i Jaume Zanca. D'aquí a uns dies es preveu iniciar jornades de tecnificació dirigides especialment als joves del segon equip, que competeix a Copa Catalunya.