La docència teòrica per als alumnes de primer curs de grau es podrà impartir durant el segon quadrimestre de manera presencial, de forma virtual com fins ara, o amb una combinació de les dues modalitats. És la nova mesura que recull la resolució de la URV. Una demanda que reclamaven estudiants i rectors per afavorir la socialització dels alumnes i l’aprenentatge.
En aquest sentit, el professorat determinarà les assignatures de modalitat semipresencial. Els alumnes s’hauran d’adaptar a les mesures sanitàries, amb l’ocupació de les aules el 30%, distància de seguretat, ús obligatòria de les mascaretes i desinfecció de mans.

Aquestes mesures s’aniran implementant de manera progressiva a partir de l’inici del quadrimestre aquest 15 de febrer. La resolució serà vigent mentre la situació epidemiològica ho permeti. La resta de cursos de grau universitari, les titulacions de màsters i postgraus continuen amb la modalitat en línia excepte les pràctiques i les avaluacions programades presencialment.