Els socialistes denuncien que l'equip de govern ha paralitzat la renovació de la flota d'autobusos començada l'any 2019.
Va ser llavors quan es va formalitzar el contracte pel qual s'havien d'estrenar fins a 29 nous vehicles en un termini de quatre anys. D'aquests només van arribar vuit l'any passat, mentre que els programats per al 2021 i 2022 no ho faran, ja que el govern ha paralitzat el contracte.
Des dels socialistes reclamen que es doti una partida pressupostària d'uns 2 milions d'euros per a poder rebre vuit d'aquests vehicles l'any vinent i recorden que l'actual flota està envellida, amb els inconvenients materials i mediambientals que això suposa.