×

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 354

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 350

És el moment de guanyar fora

El Nàstic visita el camp del Badalona, una oportunitat de desfer-se d'un dels seus principals perseguidors i de demostrar que tampoc pot ser intractable lluny del Nou Estadi on encara no ha guanyat cap partit aquesta temporada.

El líder ho serà molt més si aquest cap de setmana s'imposa al primer dels equips que quedaria avui fora de la fase inicial d'ascens a la Segona Divisió. Quatre punts per sota, el Badalona ve de guanyar amb solvència a L'Hospitalet per 0-2 però és, atenció, el cuer com a local de tot el subgrup amb dues victòries, un empat i dues derrotes. Cal dir, però, que els badalonins han jugat menys al seu estadi, cinc compromisos, davant dels set del mateix Nàstic

L'anada va acabar amb empat sense gols al Nou Estadi. Ara bé, és un referent tant pròxim en el calendari com llunyà futbolísticament per l'elevat grau de creixement experimentat per la plantilla tarragonina des de llavors. Aquell duel va produir-se just després de l'única derrota del Nàstic aquesta campanya davant el Barça B.

Passi el que passi, els grana seguiran a la part alta la setmana vinent però els punts prenen encara més rellevància si comparem la taula catalana amb la balear i valenciana, on els millors puntuen més. El Nàstic-Badalona començarà diumenge a les 12 hores.