Un brot de COVID-19 ha acabat afectant quasi totes les monges de la comunitat Carmelites del Vedruna de Tarragona, provocant la mort de tres de les germanes. De fet, 34 de les 35 monges han patit el coronavirus.
Les monges de la congregació viuen en dos pisos diferenciats i algunes d'elles van passar la quarantena a l'Hotel Salut, ja que fer-la a l'edifici on viuen era dificultós perquè comparteixen espais. Avui, sis monges continuen ingressades a l'Hospital Joan XXIII, entre planta i la unitat de cures intensives.