Fa una setmana que coneixíem que l'exalcalde de Tarragona Josep Fèlix Ballesteros i la regidora Begoña Floria hauran d'anar a judici pel cas INIPRO. Avui el grup municipal de Junts per Tarragona ha demanat la seva dimissió com a regidors del plenari tarragoní.
Des de la formació creuen que, pel bé de la imatge de la ciutat de Tarragona i del seu Ajuntament, les persones implicades en aquesta presumpta trama de corrupció han de dimitir dels seus càrrecs públics de manera immediata. En aquest sentit manifesten que és una ofensa per a la ciutadania de Tarragona que es mantinguin a un càrrec públic persones acusades i pendents de judici per delictes greus, entre els quals hi ha la malversació de fons públics que s’havien de destinar a l’àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament de Tarragona.