×

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 350

Tarragona sanciona prop de 100 persones per llençar residus fora dels contenidors

La gran majoria de sancions han estat per abandonar residus a espais públics. El consistori assegura que seguirà amb aquesta mà dura per intentar acabar amb tots els incívics que no respecten l’espai comú.

Precisament aquesta setmana l’Ajuntament ha multat amb 4.000 euros una empresa de construcció per avocar runa en un solar municipal de les Gavarres. La Guàrdia Urbana té un dispositiu especial de paisà per enxampar aquestes infraccions i ja té altres investigacions obertes.