Tot i ser un dels derbis més desiguals dels últims temps, almenys amb la classificació a la mà, ni OCA Global Salou ni Ibersol CBT volen saber-ne res de la situació que viu el rival. El conjunt de Jesús Muñiz necessita imperiosament la victòria, després de tres derrotes consecutives. Davant un CBT que podria començar el partit ja sent equip de Tercera FEB, els salouencs buscaran recuperar la seva millor versió.
SABEN EL CAMÍ
I el CBT sap que si vol tenir opcions haurà d'igualar, com a mínim, el nivell d'intensitat de l'últim partit contra el Mataró. Toni Larramona té molt clar a quins jugadors haurà d'intentar minimitzar el seu equip. Són Víctor Aguilar i Iker Montero.
BAIXES ALS DOS EQUIPS
Al Salou, el jove base Edgar Mouré serà baixa per culpa d'un esquinç al turmell. Juanpe Jiménez i Adrià Aragonés continuen recuperant-se de les seves lesions. A les files tarragonines tampoc hi seran ni Boe Nguidjol ni David Kristensen.