Victòria monumental de l'OCA Global Salou

Aquest triple d'Iker Montero va situar el 88 a 93 al marcador i va sentenciar el partit.

Amb 25 punts, l'aler va ser el millor en la victòria de l'OCA Global Salou per 88 a 94 a la pista del Bàsquet Llíria.  Un triomf de molt prestigi i caràcter, contra el segon classificat i que trenca una dinàmica de tres derrotes consecutives. Amb remuntada inclosa a la segona meitat, el Salou torna a posicions de play-off.

GREU LESIÓ

Tot i això, la victòria deixa un regust molt agredolç per la lesió de Kristian Mendes. Es va fer mal ell sol i en una jugada molt desafortunada. A manca de proves definitives aquesta setmana, tot apunta a un possible trencament del tendó d'Aquil·les que el deixaria fora de les pistes el que queda de temporada. Llavors faltaven quatre minuts per al final i el conjunt de Jesús Muñiz perdia per 83 a 81. Ja havia viatjat amb només nou jugadors de pista.

El Salou, però, va demostrar que es creix en l'adversitat. Abans, havia aconseguit remuntar un dasavantatge de 10 punts del descans. 45 a 35. Una gran segona meitat amb parcials de 19 - 25 i 15 - 24 va permetre als de la Costa Daurada donar un cop de puny damunt la taula.

Víctor Aguilar i Emilio Martínez, tots dos amb 17 punts, també van liderar l'atac dels de Jesús Muñiz. Caldrà desitjar ara que la lesió de Kristian Mendes sigui el menys possible. El Salou ja té lesionats a Juanpe Jiménez, Adrià Aragonés i Santana.