La setmana vinent es podria obrir el passeig de la Pineda després de més d'un any d'obres i una inversió de 9 milions d'euros. Només falten els retocs d'uns treballs que han transformat la zona i que han servit també per renaturalitzar la platja, Àlex Alonso.
Dilluns començaran obres a dos trams del camí de ronda de Tarragona. Es començarà a enderrocar el mur del preventori de la Savinosa i també s'iniciaran els treballs a la zona dels Cossis, entre el fortí de la Reina i l'estàtua de Sant Magí, Biel Roquet.
L'ajuntament d'Altafulla vol tenir abans del maig de l'any vinent el projecte de com ha de ser la futura residència i centre de dia per a la gent gran. S'ha obert el termini per als aspirants a construir el reclamat equipament que s'aixecarà a tocar de la piscina.
Entrarem a l'històric local dels Xiquets de Tarragona, al carrer Santa Anna, que ha estat tancat durant 8 anys. Ara es comença a netejar i consolidar l'espai que ha de permetre als matalassers tornar a casa seva.
Pablo Alfaro anuncia canvis en l'onze d'un Nàstic obligat a treure alguna cosa a Cartagena. Quan menys motius hi ha per confiar en l'equip perquè no fa mèrits, perdre diumenge acostaria una mica més l'abisme del descens, un punt per sota.
El TGN Bàsquet jugarà a Lliga Femenina 2 per segon any gràcies a un intercanvi de places. El descens esportiu s'inhabilita i les liles es mantindran al tercer nivell del bàsquet estatal. Afirmen que confeccionaran un projecte solvent.



