El projecte de la nova Línia elèctrica de molt Alta Tensió ha rebut 17.000 al·legacions. La líniaunirà l'Aragó amb el Tarragonès, i ha de servir per augmentar la capacitat elèctrica. Contra la seva construcció s'ha convocat una protesta per aquest dissabte, Àlex Alonso.
La Canonja celebra els 16 anys de la seva segregació de Tarragona amb festa al carrer, però també amb to reivindicatiu recordant el conflicte obert amb Tarragona per la gestió de la línia de bus que uneix les dues poblacions, Joan Ballart.
Desmantellen una organització il·legal que es dedicava a fer tractaments estètics a preus baixos i sense els permisos legals. S'han tancat tres clíniques a Catalunya i al País Valencià. Una d'elles, a Reus, des d'on es va descobrir part de la trama.
Veurem què farà Valls per lluitar contra la vespa asiàtica després que l'any passat es detectessin 25 nius d'aquesta espècia als torrents. Es col·locaran estratègicament diverses trampes per capturar les vespes reina.
Quatre dels sis partits que li queden al Nàstic seran fora de casa i els tres últims van acabar amb derrota. És imprescindible guanyar-ne algun per evitar patir pel descens fins a l'última jornada. Tot seguit, toca Marbella i Cartagena.



