L'edifici que agruparà en un mateix espai els jutjats de Tarragona estarà operatiu el 2029. Avui el conseller de Justícia ha escenificat l'inici d'unes obres que costaran més de 90 milions d'euros, Biel Roquet.
Així són els prop de 200 habitatges oficials que s'estan construint a tocar de la T-11 de Tarragona. Hi hem entrat per veure uns pisos que es podran llogar a un preu d'entre 400 i 600 euros al mes i per als quals hi ha molta demanda.
Estarem a l'aeroport on ha començat la temporada alta d'activitat, que s'allargarà fins passat l'estiu, fins a l'octubre. Parlarem amb el director de la infraestructura, el convidat avui al programa In Situ, que té entre cella i cella que hi hagi activitat durant tot l'any.
S'escurça els trajecte fins a l'estació de l'AVE per als habitants del Baix Gaià i del Penedès. La Diputació licita la redacció del projecte per a construir un nou vial que podria estar enllestit de cara al 2028.
Avui s'inicia el compte enrere per l'arribada del Tour de França a casa nostra. Aquest vespre, informatiu especial a partir de les 8 del vespre per viure la festa organitzada a la plaça de la Font.



