Valls reclama que l'autovia A27 s'enllaci d'una vegada per totes amb l'autopista AP2. És el reclam de govern, transportistes i empresaris 10 anys després que s'inaugurés l'autovia fins a la capital de l'Alt Camp.
Comencen les obres per millorar i ampliar el tanatori de Tarragona. Es farà per fases i contempla un nou crematori i una nova sala de cerimònies.
Crisi al PSC a Altafulla. Part del partit ha retirat el suport a l'única regidora, Inma Morales pel seu paper a l'oposició. El PSC crearà una gestora, mentre la regidora avisa que acabarà el mandat encara que sigui com a no adscrita.
El Festival Impossible, de màgia de la Canonja, arriba als 20 anys amb novetats. Hi haurà un nou espectacle de carrer que se sumarà als actes a l'aire lliure. Arrenca dijous fins diumenge.
El nou pivot Rai Henrique ja entrena amb el Club Bàsquet Valls i debutarà aquest dissabte a casa a la Tercera FEB. Mentrestant, el partit ajornat a Inca ja té data de celebració: serà el 3 de gener i enmig de les festes nadalenques.



