La Generalitat comença a treballar per traslladar el Complex Educatiu de Tarragona a la zona de Ponent. Un moviment de la Laboral clau per al futur POUM de la ciutat. És un dels aspectes que han treballat avui en la nova comissió bilateral entre la Generalitat i l'Ajuntament, Xavi Company.
Salou ja és una mica més amable per als vianants. Ja s'ha inaugurat oficialment el nou carrer de Carles Buïgas, quasi totalment pacificat de punta a punta. Així, la capital de la Costa Daurada continua amb aquesta tònica en una de les zones més concorregudes.
La presència del components orgànics volàtils a l’atmosfera al Camp de Tarragona es troba dins dels límits legals o recomanats. És la conclusió de l'observatori de la qualitat de l'aire que fan a parts iguals la indústria química i la URV.
Tarragona ja viu amb passió la Setmana Santa. Ca de setmana frenètic amb la primera processó, la del Serrallo. Dies també de pregons i opuscles. Tot preparat per als dies més sants de l'any.
El Nàstic continua sense funcionar fora de casa i dissabte a Sestao va trencar la ratxa de cinc partits sense perdre en un partit on les errades defensives el van condemnar. Una derrota que torna a allunyar l'ascens directe a deu punts i fa baixar als granes a la tercera posició. a més, l'equip va sumar un nou lesionat, el central Borja Granero.
I en bàsquet qui continua en la millor dinàmica possible és l'OCA Global Salou, que amb la victòria d'ahir diumenge davant el Santfeliuenc té a tocar assegurar entrar al play-off d'ascens. els de Jesús muñiz, que no van poder doblegar el seu rival fins a la segona part, comencen a notar els efectes benficiosos de poder comptar amb gauirebé tota la plantilla.