El preu dels pisos nous a la demarcació de Tarragona puja un 20% en un any. L'habitatge nou és més car tot i que també es construeix més. Al 2024 es va iniciar la construcció de més de 1.400 immobles, segons l'Asociació de Promotors de Catalunya, Biel Roquet.
Satisfacció entre el Gremi de la Pagesia pels acords aconseguits amb la Generalitat que ha de millorar la situació del sector amb la simplificació dels tràmits o bonificacions fiscals. L'entesa ha frenat els talls de carretera previstos per avui però no les concentracions, Elisenda Rovira.
La Canonja recollirà els residus porta a porta d'aquí un any. És el model que s'ha decidit implantar al municipi per millorar les dades de recollida selectiva i complir amb els requisits que imposa Europa.
Estarem a Montserrat on Valls ha exhibit múscul cultural durant la celebració del Mil·lenari de l'Abadia. L'Àliga i les dues colles castelleres han actuat a l'interior de la basília mentre a fora també hi ha hagut segell vallenc amb gegants, nans i calçots.
Empat que sap a poc per al Nàstic al camp de l'Osasuna Promesas, on continua sense saber què és guanyar. Dos penals van acabar decidint un encontre en què els canvis introduïts a l'onze inicial per Dani Vidal no van acabar de funcionar. Un punt que serveix per eixampla distàncies amb el sisè classificat, però també amb el líder.
I en bàsquet doble victòria per primera vegada aquesta temporada dels dos equips de casa nostra a la Segona FEB. L'OCA Global Salou va protagonitzar una remuntada espectacular davant el Bisbal que el permet consolidar-se al play-off d'ascens, mentre que l'Ibersol CBT va sumar el segon triomf de la temporada davant el Benicarló i la setmana vinent tindrà una final que el pot reenganxar a la lluita per la permanència.