La falta de neu a muntanya pot beneficiar l'ocupació turística durant aquest llarg cap de setmana al Camp de Tarragona. Els sector calcula que s'ocuparan gairebé 8 de cada 10 places de les que estan obertes. Els principals reclams són PortAventura i l'interior, Joan Ballart.
Indignació entre el sector de la pesca de l'arrossegament per la nova directiva europea que podria reduir dràsticament els dies per sortir a la mar. Només podrien sortir a pescar 28 dies l'any, Elisenda Rovira.
Coneixerem la Sarai, una dels usuàries de l'atenció a domicili que ofereix la Fundació Pere Mata, especialitzada amb persones amb trastorn mental. Sabrem en què consisteix aquest servei que es dona a més d'un centenar de persones d'una trentena de municipis del Camp de Tarragona.
Arrenca el REC, el Festival Internacional de Cinema de Tarragona que portarà fins a la ciutat l'estrena a l'estat de vuit produccions en una edició que s'allargarà fins diumenge.
I en esports, el Nàstic queda eliminat de la Copa del Rei després de perdre per 0 a 1 contra el Huesca de Primera Federació amb jugadors menys habituals sobre la gespa. Aquest cap de setmana, en lliga, visita al camp de la Ponferradina, vuitè classificat.