Jesús Sarmiento obre tertúlia del Nàstic després de l'empat sense gols i amb mala imatge al camp del Sabadell. Avui ens acompanyen el periodista Arnau Monreal i el tècnic Javi Garcia.
Jesús Sarmiento obre tertúlia del Nàstic després de l'empat sense gols i amb mala imatge al camp del Sabadell. Avui ens acompanyen el periodista Arnau Monreal i el tècnic Javi Garcia.