Avui comencem amb noves infraestructures energètiques. A Salou s’hi ha instal·lat la primera comunitat solar de la demarcació de Tarragona. I a Vila-seca, un nou dipòsit amb capacitat per a 25.000 metres cúbics d’aigua per reforçar el subministrament i garantir més resiliència hídrica a municipis com Vila-seca i Salou. Passarem per Reus, on una vintena d’investigadors i investigadores de la URV i d’altres centres de recerca del territori estan sortint dels laboratoris per arribar a espais socials en la difusió de grans reptes de la ciència actual. Anirem al Baix Ebre perquè un nou casal per a joves ha obert portes. Es diu La Barraca. I les Roquetes es prepara per acollir la Copa Ebre Agility, una competició on la velocitat, l'obediència i la connexió entre gos i guia són les protagonistes.



