Bona tarda, avui començarem amb el balanç de millores en mobilitat a Altafulla, on el radar de Marquès de Tamarit multa més de l’1% dels vehicles que hi circulen. Aquest diumenge, d’altra banda, el teatre de Tarragona es va omplir de cares conegudes del món casteller a la presentació de la temporada de retransmissions castelleres a les televisions locals del país. Més tard anirem a Flix i és que les empreses de navegació del tram final de l’Ebre asseguren que els avisos de crescudes controlades arriben massa tard i dificulten la planificació de les activitats turístiques i esportives. Passarem per Tivissa també, un dels petits municipis d’interior que es preparen per a la temporada d’estiu i les altes temperatures. I acabarem a Falset, que ha començat la setmana amb la inauguració del Centre Ocupacional Taller del Priorat.



