20.000 metres quadrats de recinte firal i 150 expositors. Són algunes de les xifres amb què arriba l’edició d’enguany d’ExproReus. L’entrada torna a ser gratuïta i guanya pes la promoció del producte agroalimentari local. Tot seguit recorrerem la fira multisectorial.
Parlarem amb els portaveus de la Plataforma per un nou hospital a les Terres de l’Ebre. Reclamen una reformulació del projecte del nou centre sanitari, que ara està projectat en uns terrenys inundables.
Veurem com ha anat una prova pilot europea que s’ha dut a terme al Perelló i que ha de servir per prevenir grans incendis forestals.
I acabarem fent parada a Valls on ja es poden veure una vintena de fotografies de gran format en el marc de la sisena edició de la mostra Mitgeres.