×

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 350

Una seixantena de cavalls i carruatges participen en els Tres Tombs recuperats de Montblanc

Montblanc ha recuperat aquest diumenge la festa dels Tres Tombs. L’any 2010 va ser l’últim cop que es van celebrar. Gràcies a un grup de gent vinculada al món de la hípica s’ha recuperat aquesta festivitat 8 anys després. En total hi van participar una seixantena de cavalls i carruatges. La comitiva va recórrer diversos carrers de la vila ducal. La intenció es mantenir aquesta festivitat de Sant Antoni. La jornada va finalitzar amb un dinar de germanor a l’església de Sant Francesc.